Chiquita Brands International verlengt haar aanbod tot omwisseling

14 Maa, 2005, 15:05 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, March 14 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag aangekondigd haar aanbod te verlengen voor de houders van de US$ 250 miljoen bevoorrechte obligaties met rente van 7,5% en vervaldatum in 2014 om deze obligaties om te wisselen tegen obligaties met dezelfde hoofdsom die zijn geregistreerd conform de Securities Act van 1933, met wijzigingen.

Het aanbod tot omwisseling was gepland af te lopen op vrijdag, 11 maart 2005, om 17.00 uur EST, maar zal nu eindigen op dinsdag, 15 maart 2005, om 17.00 uur, tenzij het verder wordt verlengd. Alle overige voorwaarden en bepalingen van het aanbod tot omwisseling blijven onverminderd van kracht. Aanvragen voor hulp of documenten dienen te worden gericht aan LaSalle Bank National Association, de wisselagent, op het nummer +1-312-904-2970.

Op 11 maart 2005 om 17.00 uur was circa US$ 249.750.000 van de bevoorrechte obligaties van het bedrijf met rente van 7,5% aangeboden voor omwisseling op basis van het aanbod tot omwisseling. Dit bedrag vertegenwoordigt ongeveer 99,9% van de in omloop zijnde bevoorrechte obligaties tegen 7,5%.

Deze kennisgeving mag niet worden opgevat als een aanbod van effecten.

Chiquita Brands International is een toonaangevende, internationale verkoper, producent en distributeur van kwaliteitsbananen en andere verse producten die met het kwaliteitsmerk Chiquita(R) worden verkocht. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf distribueert en verkoopt ook vers geplukt fruit en andere merkproducten van verwerkt fruit. Nadere informatie kunt u lezen op http://www.chiquita.com.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.