Chiquita Brands International vervroegt bekendmaking van financiële resultaten en tijd van de conference call

23 Feb, 2005, 08:26 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, Ohio, February 23 /PRNewswire/ --

- Conference call nu gepland voor 23 februari om 8:30 uur.

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal spoedig de financiële resultaten van het vierde kwartaal en van het hele jaar bekend maken en zal op woensdag 23 februari om 8:30 uur (EST) een conference call houden waarin de financiële resultaten en andere belangrijke ontwikkelingen besproken gaan worden.

Bel, voor telefonische toegang, 10 minuten voor de geplande begintijd één van de onderstaande nummers. Voor bellers in de VS en Canada +1-800-810-0924. Voor alle andere bellers +1-913-981-4900. Het gesprek kan tot 3 maart opnieuw afgespeeld worden. Bel +1-888-203-1112 (in de VS) of +1-719-457-0820 (vanuit andere landen) om toegang te krijgen en voer het bevestigingsnummer 7419970 in.

Gebruik, om de conference call via audio webcast te kunnen beluisteren, de koppeling op de homepage van Chiquita( http://www.chiquita.com ). De webcast is ook te bereiken via CCBN's StreetEvents Network ( http://www.streetevents.com ). De gearchiveerde webcast zal, na de conference call, tot 17:00 uur op 10 maart, beschikbaar zijn op http://www.chiquita.com.

Chiquita Brands International is een leidinggevende internationale marketer, producent en distributeur van bananen en overige verse groenten en fruit van hoge kwaliteit, die hoofdzakelijk worden verkocht onder het Chiquita(R) kwaliteitsmerk en verwante handelsmerken. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Noord Amerika en Europa. Het bedrijf legt zich eveneens toe op de distributie en marketing van vers gesneden fruit en andere fruitproducten met toegevoegde waarde van andere merken. Meer informatie is beschikbaar op http://www.chiquita.com.

Tijdens de conference call kunnen bepaalde uitspraken gedaan worden die kunnen worden beschouwd als "op de toekomst gerichte uitspraken" in het kader van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. De werkelijke resultaten kunnen aanzienlijk verschillen van de voorspellingen die worden gedaan.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.