Chiquita Brands International zal op 5 augustus 2004 haar financiële resultaten over het tweede kwartaal bekendmaken

20 Jul, 2004, 23:46 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, Ohio, July 20 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 5 augustus 2004 na het sluiten van de markt haar financiële resultaten over het tweede kwartaal van 2004 bekendmaken en gastheer zijn voor een conferentiegesprek om 16.45 u op dezelfde dag.

Voor toegang per telefoon dient u tenminste 10 minuten voor de geplande aanvangstijd contact op te nemen met een van de onderstaande nummers. In de Verenigde Staten en Canada, kies 1800-665-0430. Voor overige locaties, kies +913-981-5591. Een herhaling van dit gesprek zal tot 12 augustus beschikbaar zijn. Kies hiervoor 1-888-203-1112 in de Verenigde Staten of +719-457-0820 vanuit andere locaties, en geef de bevestigingscode 633655.

Om naar de audio webcast van het conferentiegesprek te luisteren kunt u op de link klikken op de homepage van Chiquita ( http://www.chiquita.com ). De webcast zal tevens worden gedistribueerd via CCBN's StreetEvents Network (http://www.streetevents.com ).

Het CCBN StreetEvents Network levert bedrijfsspecifieke informatie aan individuele investeerders via FullDisclosure.com en andere toonaangevende web portals,

waaronder AOL Personal Finance Channel en Yahoo! Finance. Het webcast archief zal na het gesprek beschikbaar zijn tot 19 augustus 17.00 u op http://www.chiquita.

Chiquita Brands International is een toonaangevend internationaal marketer,

producent en distributeur van bananen van hoge kwaliteit en andere verse groenten en fruit, voornamelijk verkocht onder het topmerk Chiquita(R). Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf is tevens een distributeur en marketer van vers fruit en andere fruitproducten onder merknaam met toegevoegde waarde. Bezoek voor meer informatie de website http://www.chiquita.com

Bepaalde verklaringen kunnen tijdens het conferentiegesprek worden gedaan die als "toekomstgerichte verklaringen" kunnen worden beschouwd in de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. De werkelijke resultaten kunnen aanzienlijk verschillen van de uitgesproken verwachtingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.