Chiquita geeft presentatie tijdens Global Consumer and Retail congres van Morgan Stanley

18 Nov, 2008, 11:55 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, November 18 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) maakt vandaag bekend dat Jeffrey M. Zalla, financieel directeur, zal spreken tijdens het dertiende jaarlijkse Global Consumer and Retail congres van Morgan Stanley. De presentatie staat gepland om 15:45 oostkusttijd op woensdag 19 november 2008 in New York City en zal toegankelijk zijn als live webzending vanaf Chiquita's website op www.chiquita.com. De opname kan na afloop worden afgespeeld op de website.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van ongeveer 4 miljard dollar uit doorlopende activiteiten is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende internationale verkoper en distributeur van eersteklas verse voedselproducten en voedselproducten met toegevoegde waarde - van energierijke bananen en andere vruchten tot voedzame, groene kant-en-klare gemengde salades. De producten en diensten van het bedrijf zijn bedoeld om het hart en de glimlach van consumenten over de hele wereld te veroveren door hen te laten genieten van gezonde, verse voeding. Het bedrijf verkoopt producten met de kwaliteitsmerken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft ongeveer 23.000 mensen in dienst in meer dan 70 landen wereldwijd. Ga voor meer informatie naar onze website op www.chiquita.com.

BRON Chiquita Brands International, Inc.