Chiquita kondigt analisten- en investeerdersdag aan op 2 december in New York City

24 Nov, 2004, 00:12 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, November 24 /PRNewswire/ --

- Webcast en telefonische toegang ook beschikbaar

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op donderdag 2 december 2004 haar derde jaarlijkse analisten- en investeerdersdag houden. De vergadering begint om 8.00u in de Starlight Roof van The Waldorf Astoria, 301 Park Avenue, New York.

Om via de telefoon toegang te krijgen tot de conferentie, draait u 10 minuten voor de geplande begintijd één van de volgende nummers. In de Verenigde Staten en Canada kiest u +1-877-502-9276. Voor alle andere locaties, kiest u +1-913-981-5591. Een herhaling van de conferentie is tot 9 december beschikbaar. Om hiertoe toegang te verkrijgen, kiest u +1-888-203-1112 vanuit de Verenigde Staten of +1-719-457-0820 vanuit andere locaties en geeft u de bevestigingscode 969966.

Om de audio webcast van de teleconferentie te beluisteren, gebruikt u de link op Chiquita's homepage (http://www.chiquita.com). De webcast zal ook verdeeld worden via StreetEvents Network van CCBN ( http://www.streetevents.com). De webcast zal na de conferentie beschikbaar zijn op http://www.chiquita.com tot 17 december om 17.00u.

Chiquita Brands International is een leidinggevende internationale marketer, producent en distributeur van bananen en overige verse groenten en fruit van hoge kwaliteit, die hoofdzakelijk worden verkocht onder het Chiquita(R) kwaliteitsmerk en verwante handelsmerken. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een toonaangevende leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf legt zich eveneens toe op de distributie en marketing van vers gesneden fruit en andere volwaardige fruitproducten van andere merken. Bijkomende informatie is terug te vinden op http://www.chiquita.com.

Bepaalde verklaringen die in de teleconferentie worden gedaan, kunnen als "toekomstgerichte verklaringen" worden beschouwd zoals beschreven in de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Werkelijke resultaten kunnen aanzienlijk verschillen van gemaakte voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.