Chiquita maakt de financiële resultaten van het tweede kwartaal bekend op 2 augustus 2007

24 Jul, 2007, 00:24 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, July 23 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) maakt de financiële resultaten van het tweede kwartaal bekend op 2 augustus 2007 na de sluiting van de markt en houdt die dag om 16u30 EDT een audioconferentie.

Gebruik om naar de audio webcast van de audioconferentie te luisteren de link op de homepage van Chiquita (www.chiquita.com) of van het StreetEvents netwerk (www.streetevents.com). Via de telefoon kunt u bellen naar +1-877-704-5378 of +1-913-312-1292.

Een herhaling van de conferentie blijft tot 16 augustus beschikbaar. Bel om deze te beluisteren naar +1-888-203-1112 of +1-719-457-0820 en voer code 4129555 in om te bevestigen. Een kopie van de audioconferentie wordt na 2 augustus zo snel mogelijk op www.chiquita.com geplaatst en blijft 12 maanden beschikbaar op de website van het bedrijf.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van circa 4,5 miljard US dollar is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende internationale verkoper en verdeler van verse en voedselproducten van hoge kwaliteit en toegevoegde waarde - van energierijke bananen en ander fruit tot voedzame en handig bereide slaatjes. De producten en diensten van het bedrijf zijn bedoeld om het hart en de glimlach van consumenten over de hele wereld te winnen door hen te laten genieten van gezonde, verse voeding. Het bedrijf verkoopt producten met de kwaliteitsmerken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft ongeveer 25.000 mensen in dienst in meer dan 70 landen wereldwijd. Ga voor meer informatie naar onze website op www.chiquita.com.

In deze audioconferentie worden eventueel bepaalde verklaringen gedaan die als "vooruitziende verklaringen" beschouwd kunnen worden onder de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van gemaakte voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.