Chiquita maakt derdekwartaalcijfers 2008 bekend op 30 oktober 2008

17 Okt, 2008, 03:17 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, October 17 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) publiceert na sluiting van de beurs op 30 oktober 2008 haar derdekwartaalcijfers en organiseert diezelfde dag een conference call om 4:30 's middags Oostkusttijd.

Klik op de link op Chiquita's website (www.chiquita.com) om de audiowebzending van de conference call te beluisteren of op de link van StreetEvents network (www.streetevents.com). Bel 1-888-221-9576 of +1-913-312-0828 voor telefonische toegang.

Een opname van de conference call kan worden beluisterd tot 13 november. Bel 1-888-203-1112 of +1-719-457-0820 voor telefonische toegang. De bevestigingscode is 4731541. Een afschrift van de conference call zal zo snel mogelijk na 30 oktober 2008 op www.chiquita.com komen te staan en zal een jaar lang beschikbaar zijn op de website van Chiquita.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van ongeveer 4 miljard dollar is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende internationale verkoper en distributeur van eersteklas verse voedselproducten en voedselproducten met toegevoegde waarde - van energierijke bananen en andere vruchten tot voedzame, groene kant-en-klare gemengde salades. De producten en diensten van het bedrijf zijn bedoeld om het hart en de glimlach van consumenten over de hele wereld te veroveren door hen te laten genieten van gezonde, verse voeding. Het bedrijf verkoopt producten met de kwaliteitsmerken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft ongeveer 23.000 mensen in dienst in meer dan 70 landen wereldwijd. Ga voor meer informatie naar onze website op www.chiquita.com

Bepaalde uitspraken kunnen worden gemaakt tijdens de conference call welke wellicht vooruitziende uitspraken zijn, in de zin van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van de gedane uitspraken.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.