Chiquita maakt financiële resultaten eerste kwartaal bekend op 10 mei 2005

29 Apr, 2005, 23:19 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, April 29 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 10 mei 2005 vóór de beursopeningstijd de financiële resultaten van het eerste kwartaal van 2005 bekendmaken en zal op dezelfde dag om 8:00 uur EDT een teleconferentie houden.

Om telefonisch toegang te krijgen tot de conferentie, draait u 10 minuten voor het begin van de conferentie één van de volgende nummers. In de Verenigde Staten en Canada kiest u 1-877-704-5384. Voor alle andere locaties, kiest u +1-913-312-1297. Een herhaling van de conferentie is tot 17 mei beschikbaar. Om hiertoe toegang te verkrijgen, kiest u 1-888-203-1112 vanuit de Verenigde Staten of +1-719-457-0820 vanuit andere locaties en geeft u de bevestigingscode 7350476.

Om de audio webcast van de teleconferentie te beluisteren, kunt u de link op Chiquita's thuispagina (http://www.chiquita.com) gebruiken. De webcast zal ook verspreid worden via StreetEvents Network van CCBN (http://www.streetevents.com). De webcast zal na de conferentie tot 24 mei beschikbaar zijn op www.chiquita.com; daarna zal een transcriptie van de conferentie gedurende 12 maanden beschikbaar zijn op de website.

Chiquita Brands International is een leidinggevende internationale marketer, producent en leverancier van bananen en andere verse groenten en fruit van hoge kwaliteit, die hoofdzakelijk worden verkocht onder het Chiquita(R) kwaliteitsmerk. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een toonaangevende leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf legt zich eveneens toe op de distributie en marketing van vers gesneden fruit en andere volwaardige fruitproducten van andere merken. Aanvullende informatie is beschikbaar op http://www.chiquita.com.

Bepaalde uitspraken die in de teleconferentie worden gedaan, kunnen beschouwd worden als "op de toekomst gerichte uitspraken" zoals beschreven in de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Werkelijke resultaten kunnen aanzienlijk verschillen van gedane voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.