Chiquita maakt financiële resultaten vierde kwartaal en volledige jaar 2005 bekend op 22 februari 2006

14 Feb, 2006, 09:13 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, February 14 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 22 februari 2006 na de beurssluiting de financiële resultaten van het vierde kwartaal en het volledige jaar 2005 bekendmaken en zal op dezelfde dag om 4:30 p.m. een teleconferentie houden.

Om telefonisch toegang te krijgen tot de conferentie, draait u 10 minuten voor het begin van de conferentie één van de volgende nummers. In de Verenigde Staten en Canada kiest u 1-800-289-0572. Voor alle andere locaties, kiest u +1-913-981-5543. Een herhaling van de conferentie is tot 1 maart beschikbaar. Om toegang te krijgen tot de teleconferentie, kiest u 1-888-203-1112 in de Verenigde Staten of +1-719-457-0820 vanuit andere locaties en geeft u de bevestigingscode 5436345.

Om de audiowebcast van de teleconferentie te beluisteren, wordt u verzocht de link op Chiquita's thuispagina (http://www.chiquita.com) gebruiken. De webcast zal ook verspreid worden via StreetEvents Network van CCBN (http://www.streetevents.com). De webcast zal na de conferentie tot 5 p.m. op 8 maart beschikbaar zijn op http://www.chiquita.com.

Chiquita Brands International, Inc. (http://www.chiquita.com) is een toonaangevende, internationale handelaar in en leverancier van verse en bereide kwaliteitsproducten, die onder het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en aanverwante handelsmerken worden verkocht. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een toonaangevende leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In Juni 2005 nam Chiquita Fresh Express(R) over, de Amerikaanse marktleider in voorbereide slaatjes, een snelgroeiende voedselcategorie voor detailhandelaars in de kruidenierssector, voedselleveranciers en quick-service-restaurants.

Bepaalde uitspraken die in de teleconferentie worden gedaan, kunnen beschouwd worden als "op de toekomst gerichte uitspraken" zoals beschreven in de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Werkelijke resultaten kunnen aanzienlijk verschillen van gedane voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.