Chiquita maakt financiële resultaten voor het vierde kwartaal 2008 en het jaar 2008 bekend op 19 februari 2009

04 Feb, 2009, 15:50 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, February 4 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal haar financiële resultaten voor het vierde kwartaal 2008 en het jaar 2008 bekendmaken op 19 februari 2009, na sluiting van de markt, en zal op die dag een conference call organiseren om 16:30 EST.

U kunt de audiowebcast van de conference call beluisteren via de koppeling op de startpagina van Chiquita (www.chiquita.com) of via het StreetEvents-netwerk (www.streetevents.com). Voor telefonische toegang kiest u +1-888-726-2459 of +1-913-312-0732.

Een herhaling van de conference call kan worden beluisterd tot 5 maart. U kunt deze herhaling beluisteren door telefoonnummer +1-888-203-1112 of +1-719-457-0820 te kiezen en de bevestigingscode 4064878 in te voeren. Een afschrift van de conference call wordt zo snel mogelijk na 19 februari geplaatst op www.chiquita.com, en zal 12 maanden lang toegankelijk zijn via de website van het bedrijf.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van ongeveer US$ 4 miljard is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een vooraanstaande internationale handelaar en distributeur van verse voedselproducten en voedselproducten met een toegevoegde waarde - van bananen en andere vruchten vol energie tot handige voedzame gemengde salades. De producten en diensten van het bedrijf zijn erop gericht het hart van consumenten wereldwijd te veroveren door hen te helpen te genieten van gezond, vers voedsel. Het bedrijf brengt haar producten op de markt onder de vooraanstaande merknamen Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft ongeveer 23.000 mensen in dienst, verspreid over meer dan 70 landen wereldwijd. Meer informatie kunt u vinden op onze website: www.chiquita.com.

Tijdens de conference zullen mogelijk uitspraken worden gedaan die moeten worden beschouwd als uitspraken met betrekking tot de toekomst ("forward-looking statements") in de zin van de Private Securities Litigation Reform Act uit 1995. De resultaten in de werkelijkheid kunnen wezenlijk afwijken van wat hetgeen uitgesproken in eventuele voorspellingen.

BRON Chiquita Brands International, Inc.