Chiquita maakt kwartaaldividend bekend

07 Dec, 2005, 17:20 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, December 7 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag bekend gemaakt dat de raad van bestuur een kwartaaldividend in contanten van USD 0,10 per aandeel van de uitgegeven gewone aandelen van het bedrijf aangekondigd heeft. Het dividend kan vanaf 17 januari 2006 uitgekeerd worden aan de aandeelhouders die geregistreerd staan ten tijde van handelssluiting op 3 januari 2006.

Chiquita Brands International, Inc. (www.chiquita.com) is een toonaangevende internationale verkoper en distributeur van verse en verwerkte groenten en fruit, die verkocht worden onder de merknaam Chiquita(R) en aanverwante handelsmerken. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In juni 2005 heeft Chiquita Fresh Express(R), de Amerikaanse marktleider op het gebied van kant-en-klare salades, een snel groeiende voedselcategorie voor verkopers van kruidenierswaren, groothandels en snelservice restaurants.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.