Chiquita maakt kwartaaldividend bekend

22 Feb, 2005, 18:25 GMT Van Chiquita Brands International. Inc.

CINCINNATI, February 22 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) maakt vandaag bekend dat de raad van bestuur een uitkering heeft goedgekeurd van een cash kwartaaldividend van US$0.10 per aandeel voor de uitstaande gewone aandelen van het bedrijf. Het dividend wordt uitgekeerd op 15 april, 2005 aan de aandeelhouders die per 1 april, 2005 (einde van de werkdag) geregistreerd zijn.

Chiquita Brands International, Inc. is een leidinggevende internationale marketer, producent en distributeur van bananen en overige verse groenten en fruit van hoge kwaliteit, die worden verkocht onder het Chiquita(R) kwaliteitsmerk en verwante handelsmerken. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Noord Amerika en Europa. Het bedrijf legt zich eveneens toe op de distributie en marketing van vers gesneden fruit en andere fruitproducten met toegevoegde waarde van andere merken. Meer informatie is beschikbaar op http://www.chiquita.com.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International. Inc.