Chiquita meldt kwartaaldividend

30 Mei, 2006, 17:31 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, May 30 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) kondigde vandaag aan dat zijn Raad van Bestuur een kwartaaldividend in contant geld van 10 dollarcent per aandeel meldde op de uitstaande aandelen van het bedrijf van het gewone aandelenkapitaal. De dividend wordt op 14 juli 2006 uitbetaald aan de aandeelhouders die op de sluiting van de dag op 30 juni 2006 staan geregistreerd.

Chiquita Brands International, Inc. (www.chiquita.com) is een toonaangevende internationale markthandelaar en distributeur van bananen van hoge kwaliteit en van andere versproducten, die vooral worden verkocht onder de Chiquita (R) hoofdmerken en gerelateerde handelsmerken. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een grote leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In juni 2005 nam Chiquita Fresh Express (R) over, de marktleider in de Verenigde Staten van waardetoegevoegde salades, een snelgroeiende voedselcategorie voor supermarkten, leveranciers van voedseldiensten en 'fast food'-restaurants.

Website: http://www.chiquita.com

.

BRON Chiquita Brands International, Inc.