Chiquita organiseert investeerdersdag op 8 mei in New York City

30 Apr, 2008, 05:15 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, April 30 /PRNewswire/ --

- Wereldwijde webcast en telefonische toegang op afstand ook beschikbaar

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) organiseert op donderdag 8 mei 2008 zijn jaarlijkse analisten- en investeerdersdag. De vergadering start om 8u30 EDT in de Grand Paris-vergaderzaal van het Sofitel, 45 West 44th Street, New York.

Bel 10 minuten voor de geplande starttijd naar een van de volgende nummers voor rechtstreekse telefoontoegang. Bel in de Verenigde Staten en Canada naar +1-866-831-6291. Bel vanuit alle andere locaties naar +1-617-213-8860. Gebruik om naar de audiowebcast of de audioconferentie te luisteren de link op de homepage van Chiquita (www.chiquita.com). De webcast wordt ook verdeeld via het StreetEvents-netwerk van CCBN (www.streetevents.com).

Een herhaling van het gesprek is vanaf 22 mei beschikbaar. Bel voor toegang naar +1-888-286-8010 of +1-617-801-6888 en voer de bevestigingscode 84080582 in. Een afschrift van de audioconferentie wordt na 8 mei zo snel mogelijk op www.chiquita.com geplaatst en blijft gedurende 12 maanden op deze website beschikbaar.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van circa US$ 4,7 miljard is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende internationale verkoper en distributeur van verse voedselproducten en voedselproducten met toegevoegde waarde van hoge kwaliteit - van energierijke bananen en ander fruit tot voedzame gemixte kant-en-klare salades. Het bedrijf verkoopt producten met de A-merken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft ongeveer 24.000 mensen in dienst in meer dan 70 landen wereldwijd.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.