Chiquita organiseert op 11 mei in New York City investeerders dag

27 Apr, 2007, 18:57 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, April 27 /PRNewswire/ --

- Ook via wereldwijde webcast en van afstand per telefoon te volgen

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) houdt op vrijdag 11 mei 2007 zijn jaarlijkse dag voor analisten en investeerders. De bijeenkomst begint 's ochtends om 8.30u in de Grand Paris ontmoetingsruimte in het Sofitel, 45 West 44th Street, New York.

Om e.e.a. via de telefoon te volgen kunt u 10 minuten voor aanvang één van de volgende nummers kiezen. In de VS en Canada, kies: +1-800-510-0219. Van overal elders kiest u: +1-617-614-3451. Om e.e.a. via de webcast te volgen, kunt u de link op Chiquita's home page gebruiken (www.chiquita.com). De webcast zal ook via CCBN's StreetEvents Network (www.streetevents.com) worden uitgezonden.

Een herhaling van de uitzending zal tot 25 mei beschikbaar zijn. Kies daarvoor: +1-888-286-8010 of +1-617-801-6888 en toets de volgende code in: 77148505. Een transcripte van de telefonische conferentie zal zo spoedig mogelijk na 11 mei op www.chiquita.com worden geplaatst en zal daar 12 maanden blijven staan.

U kunt er ook bij aanwezig zijn, RSVP, e-mail naar cgodby@chiquita.com.

Met een jaarlijkse omzet van ongeveer 4,5 miljard $US is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) de leidende verkoopmaatschappij en distributeur verse en verrijkte voedselproducten van hoge kwaliteit - van energierijke bananen en andere fruitsoorten tot voedzame gemakkelijke groene salades. De producten en service van het bedrijf zijn ervoor gemaakt om de harten en van hun klanten over de hele wereld te veroveren en een glimlach op hun gezicht te doen verschijnen, door hen van gezond vers voedsel te laten genieten. Het bedrijf brengt zijn producten op de markt onder de eersteklas handelsmerken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en aanverwante handelsmerken. Chiquita verschaft wereldwijd in meer dan 70 landen werk aan ongeveer 25.000 mensen. Voor meer informatie kunt u terecht op http://www.chiquita.com. Sommige uitlatingen op de conferentie zouden, volgens de Private Securities Litigation Reform Act van 1995, als voorspellingen kunnen worden opgevat. De resultaten zouden echter substantieel van welke voorspelling dan ook kunnen verschillen.

Web site: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.