Chiquita organiseert op 2 maart de dag voor beleggers in New York City

24 Feb, 2006, 21:16 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, February 24 /PRNewswire/ --

- Ook te volgen via internationale webcast en telefoon

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) organiseert haar jaarlijkse dag voor analisten en beleggers op dinsdag 2 maart 2006. De vergadering wordt geopend om 8.30 uur in de vergaderzaal Grand Paris van The Sofitel, 45 West 44th Street, New York, VS. Om de vergadering telefonisch te volgen neemt u 10 minuten vóór de geplande aanvang contact op via een van de volgende nummers. In de Verenigde Staten en Canada belt u het nummer +1-866-510-0711. In alle andere locaties belt u het nummer +1-617-597-5379. Het gesprek kan tot 16 maart opnieuw worden beluisterd. Voor toegang belt u het nummer +1-888-286-8010 vanuit de Verenigde Staten of het nummer +1-617-801-6888 vanuit een andere locatie. Geef de bevestigingscode 19145368 op.

Om de webcast van de telefonische vergadering te beluisteren, gebruikt u de link op de startpagina van Chiquita (www.chiquita.com). De webcast wordt ook verdeeld over StreetEvents Network van CCBN (www.streetevents.com). De archiveerde webcast blijft na het gesprek beschikbaar op www.chiquita.com tot 17 maart om 17.00 uur.

Om de vergadering persoonlijk bij te wonen, zendt u een antwoord via e-mail naar mmitchell@chiquita.com. Chiquita Brands International, Inc. (www.chiquita.com) is een toonaangevende, internationale verkoper en distributeur van verse en bereide groenten en fruit van hoge kwaliteit die met het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en aanverwante handelsmerken worden verkocht. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In juni 2005 nam Chiquita Fresh Express(R) over, het toonaangevende Amerikaanse bedrijf voor bereide slaatjes, een snel groeiende voedingscategorie voor retailers in de kruidenierssector, voedingsleveranciers en quick-service-restaurants.

Bepaalde verklaringen tijdens de telefonische vergadering kunnen worden beschouwd als "toekomstgerichte verklaringen" binnen de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Het is mogelijk dat de werkelijke resultaten substantieel verschillen van de voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.