Chiquita presenteert financiële resultaten van het vierde kwartaal en van heel 2004 op 24 februari 2005

20 Jan, 2005, 20:29 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, January 20 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal de financiële resultaten van het vierde kwartaal en van heel 2004 op 24 februari 2005 na het sluiten van de markt presenteren en zij zal op deze dag om 4:30 p.m. een conference call organiseren.

Voor telefonische toegang kunt u 10 minuten voor de geplande aanvangstijd contact opnemen via een van de volgende nummers. In de Verenigde Staten en Canada bel naar +1-800-810-0924. Voor alle andere locaties bel naar +1-913-981-4900. De herhaling van het gesprek zal tot 3 maart te beluisteren zijn. Voor toegang tot de herhaling bel naar +1-888-203-1112 in de Verenigde Staten of naar +1-719-457-0820 voor andere locaties en voer de bevestigingscode 7419970 in.

Gebruik om de audio-webcast van de conference call te beluisteren de link op de thuispagina van Chiquita ( http://www.chiquita.com ). De webcast zal ook over het StreetEvents Network van CCBN worden uitgezonden ( http://www.streetevents.com ). De gearchiveerde webcast zal beschikbaar zijn na de conference call op www.chiquita.com tot 5 p.m. op 10 maart.

Chiquita Brands International is een toonaangevende, internationale markthandelaar, producent en distributeur van hoogwaardige bananen en andere verse producten die worden verkocht onder het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en andere verwante handelsmerken. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten in de wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf distribueert en brengt ook ander vers fruit en andere fruitproducten onder merknaam met toegevoegde waarde op de markt. Extra informatie is verkrijgbaar op http://www.chiquita.com

Tijdens de conference call kunnen bepaalde uitspraken worden gedaan die als "op de toekomst gerichte uitspraken" kunnen worden beschouwd in het kader van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. De reële resultaten kunnen wezenlijk verschillen van gedane voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.