Chiquita presenteert tijdens het Goldman Sachs Global Consumer Products Symposium

14 Mei, 2009, 16:13 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, May 14 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag bekendgemaakt dat voorzitter en algemeen directeur Fernando Aguirre en financieel directeur Jeffrey M. Zalla tijdens het Goldman Sachs Consumer Products Symposium een presentatie zullen houden. Dit symposium vindt plaats in New York op donderdag 14 mei om 13:20 ET. U kunt de presentatie volgen in de vorm van een live webcast op www.chiquita.com, de website van het bedrijf. Na afloop van de presentatie zal een herhaling beschikbaar zijn op de website van het bedrijf.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) is een vooraanstaande internationale handelaar en distributeur van verse voedselproducten en voedselproducten met een toegevoegde waarde - van bananen en andere vruchten vol energie tot reeds bereide voedzame gemengde salades. Het bedrijf brengt haar gezonde, verse producten op de markt onder de vooraanstaande merknamen Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft een jaaromzet van bijna US$ 4 miljard, heeft ongeveer 23.000 mensen in dienst en is actief in meer dan 80 landen verspreid over de hele wereld. Meer informatie kunt u vinden op onze website: www.chiquita.com.

BRON Chiquita Brands International, Inc.