Chiquita publiceert op 1 mei 2007 de eerste kwartaalcijfers

18 Apr, 2007, 01:10 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, April 17 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 1 mei 2007, als de markt gesloten is, de eerste kwartaalcijfers bekendmaken en zal die dag om 16.30u EDT een persconferentie beleggen.

Om naar de audio webcast van de persconferentie te luisteren kunt u terecht op Chiquita's home page ( http://www.chiquita.com ) of die van StreetEvents network ( http://www.streetevents.com ). Via de telefoon kunt u de volgende nummers kiezen: +1-888-802-2225 of +1-913-312-1268.

Een herhaling van het bericht is tot 15 mei beschikbaar op: +1-888-203-1112 of +1-719-457-0820, toegangscode 5533749. Een transcriptie van de persconferentie zal zo spoedig mogelijk na 1 mei op http://www.chiquita.com worden geplaatst en zal 12 maanden op de website van het bedrijf beschikbaar blijven.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van ongeveer 4,5 miljard $US is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) de leidende verkoopmaatschappij en distributeur verse en verrijkte voedselproducten van hoge kwaliteit - van energierijke bananen en andere fruitsoorten tot voedzame gemakkelijke groene salades. De producten en service van het bedrijf zijn ervoor gemaakt om de harten en van hun klanten over de hele wereld te veroveren en een glimlach op hun gezicht te doen verschijnen, door hen van gezond vers voedsel te laten genieten. Het bedrijf brengt zijn producten op de markt onder de eersteklas handelsmerken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en aanverwante handelsmerken. Chiquita verschaft wereldwijd in meer dan 70 landen werk aan ongeveer 25.000 mensen. Voor meer informatie kunt u terecht op http://www.chiquita.com.

Sommige uitlatingen op de persconferentie zouden, volgens de Private Securities Litigation Reform Act van 1995, als voorspellingen kunnen worden opgevat. De resultaten zouden echter substantieel van welke voorspelling dan ook kunnen verschillen.

Web site: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.