Chiquita publiceert op 8 november 2007 de financiële resultaten over het derde kwartaal

23 Okt, 2007, 00:01 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, October 22 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 8 november 2007, als de markt gesloten is, de financiële cijfers over het derde kwartaal bekendmaken en zal die dag om 16.30u EDT een persconferentie beleggen.

Om naar de audio webcast van de persconferentie te luisteren kunt u terecht op Chiquita's home page ( www.chiquita.com ) of die van StreetEvents network ( www.streetevents.com ). Via de telefoon kunt u de volgende nummers kiezen: +1-888-778-9063 of +1-913-312-0417.

De telefonische conferentie zal tot 23 november beschikbaar zijn. Kies daarvoor: +1-888-203-1112 of +1-719-457-0820 en toets daarbij de volgende code in: 5828490. Een transcriptie van de telefonische conferentie zal zo spoedig mogelijk na 8 november op www.chiquita.com worden geplaatst en zal daar 12 maanden beschikbaar blijven.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van ongeveer 4,5 miljard US$ is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) de leidende verkoopmaatschappij en distributeur van hoge kwaliteit verse en verrijkte voedselproducten - van energierijke bananen en andere fruitsoorten tot voedzame gemakkelijke groene salades. De producten en diensten van het bedrijf zijn ervoor gemaakt om de harten van hun klanten over de hele wereld te veroveren en een glimlach op hun gezicht te doen verschijnen, door hen van gezond vers voedsel te laten genieten. Het bedrijf brengt zijn producten op de markt onder de eersteklas handelsmerken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en aanverwante handelsmerken. Chiquita verschaft wereldwijd in meer dan 70 landen werk aan ongeveer 25.000 mensen. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website: www.chiquita.com.

Sommige uitlatingen op de persconferentie zouden, volgens de Private Securities Litigation Reform Act van 1995, als "voorspellingen" kunnen worden opgevat. De resultaten zouden echter substantieel van welke voorspelling dan ook kunnen verschillen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.