Chiquita rapporteert kwartaalwinst

27 Mei, 2005, 01:33 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, May 27 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag aangekondigd dat de Raad van Bestuur een cash kwartaaldividend heeft vastgesteld van US $0,10 per aandeel voor de uitstaande gewone aandelen van het bedrijf. Het dividend kan op 15 juli 2005 worden uitgekeerd aan de aandeelhouders die per 1 juli 2005 aan het einde van de werkdag geregistreerd zijn.

Chiquita Brands International is een leidinggevende internationale marketer, producent en leverancier van bananen en andere verse groenten en fruit van hoge kwaliteit, die worden verkocht onder het Chiquita(R) kwaliteitsmerk. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een toonaangevende leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf legt zich eveneens toe op de distributie en verkoop van vers geplukt fruit en volwaardige fruitproducten van andere merken. Aanvullende informatie is beschikbaar op http://www.chiquita.com.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.