Chiquita rapporteert tweedekwartaalcijfers op 31 juli 2008

16 Jul, 2008, 15:40 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, July 16 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) publiceert na sluiting van de beurs haar tweedekwartaalcijfers op 31 juli 2008, en organiseert diezelfde dag een conference call om 4:30 's middags Oostkusttijd.

Klik op de link op Chiquita's website (www.chiquita.com) om de audiowebzending van de conference call te beluisteren of op de link van StreetEvents network (www.streetevents.com). Bel +1-888-224-1164 of +1-913-312-0974 voor telefonische toegang.

Tot 14 augustus kunt u de conference call beluisteren door nummer +1-888-203-1112 of +1-719-457-0820 te bellen en bevestigingscode 2041881 in te geven. Een afschrift van de conference call zal zo snel mogelijk na 31 juli 2008 op www.chiquita.com komen te staan en zal een jaar lang beschikbaar zijn op de website van Chiquita.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van ongeveer 4,7 miljard US dollar is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende internationale verkoper en distributeur van eersteklas verse voedselproducten en voedselproducten met toegevoegde waarde - van energierijke bananen en andere vruchten tot voedzame, groene kant-en-klare gemengde salades. De producten en diensten van het bedrijf zijn bedoeld om het hart en de glimlach van consumenten over de hele wereld te veroveren door hen te laten genieten van gezonde, verse voeding. Het bedrijf verkoopt producten met de kwaliteitsmerken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft ongeveer 24.000 mensen in dienst in meer dan 70 landen wereldwijd. Ga voor meer informatie naar onze website op www.chiquita.com

Bepaalde uitspraken kunnen worden gemaakt tijdens de conference call welke wellicht vooruitziende uitspraken zijn in de zin van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van de gemaakte voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.