Chiquita stelt 20 mei 2009 vast als de datum voor haar jaarlijkse algemene vergadering van aandeelhouders

11 Maa, 2009, 02:23 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, March 11 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag aangekondigd dat haar jaarlijkse algemene aandeelhoudersvergadering zal worden gehouden op 20 mei 2009 op de 28ste verdieping van het Chiquita Center, 250 East Fifth Street, Cincinnati. De datum voor de vaststelling van de aandeelhouders die tijdens de vergadering gerechtigd zijn om te stemmen, is 23 maart 2009. Het bedrijf zal medio april aan de geregistreerde aandeelhouders de oproeping voor de vergadering en informatie over het verkrijgen van materiaal voor een volmacht via internet of op papier verzenden.

Chiquita Brands International, Inc. is een toonaangevende, internationale verkoper en distributeur van verse en bereide voedselproducten van hoge kwaliteit - van energierijke bananen en ander fruit tot voedzame kant en klare gemengde salades. Het bedrijf verkoopt gezonde, verse producten met het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere gerelateerde handelsmerken. Chiquita realiseert een omzet van bijna US$ 4 miljard en heeft circa 23.000 mensen in dienst in vestigingen in meer dan 80 landen over de hele wereld. Meer informatie kunt u lezen op www.chiquita.com.

BRON Chiquita Brands International, Inc.