Chiquita stelt 25 mei 2006 vast als de datum voor haar jaarlijkse algemene vergadering van aandeelhouders

07 Maa, 2006, 20:36 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, March 7 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag aangekondigd dat haar jaarlijkse algemene vergadering van aandeelhouders zal worden gehouden op 25 mei 2006 in de Hilton Cincinnati Netherland Plaza. De datum voor de vaststelling van de aandeelhouders die tijdens de vergadering gerechtigd zijn om te stemmen, is 3 april 2006. Het bedrijf zal medio april aan de geregistreerde aandeelhouders de oproeping voor de vergadering en het betreffende materiaal voor de volmachten zenden.

Chiquita Brands International, Inc. (www.chiquita.com) is een toonaangevende, internationale verkoper en distributeur van verse en bereide groenten en fruit van hoge kwaliteit die met het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en aanverwante handelsmerken worden verkocht. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In juni 2005 nam Chiquita Fresh Express(R) over, het toonaangevende Amerikaanse bedrijf voor bereide slaatjes, een snel groeiende voedingscategorie voor retailers in de kruidenierssector, voedingsleveranciers en quick-service-restaurants.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.