Chiquita stelt de datum vast voor haar jaarlijkse algemene vergadering van aandeelhouders

15 Maa, 2005, 03:21 GMT Van Chiquita Brands International, Inc

CINCINNATI, March 15 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag aangekondigd dat haar jaarlijkse algemene vergadering van aandeelhouders zal worden gehouden op 26 mei 2005 in de Hilton Cincinnati Netherland Plaza. De datum voor de vaststelling van de aandeelhouders die tijdens de vergadering gerechtigd zijn om te stemmen, is 1 april 2005. Het bedrijf zal medio april aan de geregistreerde aandeelhouders de oproeping voor de vergadering en het betreffende materiaal voor de volmachten zenden.

Chiquita Brands International is een toonaangevende, internationale verkoper, producent en distributeur van kwaliteitsbananen en andere verse producten die met het kwaliteitsmerk Chiquita(R) worden verkocht. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf distribueert en verkoopt ook vers geplukt fruit en andere merkproducten van verwerkt fruit. Nadere informatie kunt u lezen op http://www.chiquita.com.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc