Chiquita stelt kwartaaldividend vast

17 Feb, 2006, 11:18 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, February 17 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) heeft vandaag aangekondigd dat haar Raad van Bestuur een kwartaaldividend in contanten heeft vastgesteld van US $0,10 per aandeel voor de uitstaande gewone aandelen van het bedrijf. Het dividend kan op 14 april 2006 worden uitgekeerd aan de aandeelhouders die aan het einde van de werkdag op 31 maart 2006 geregistreerd zijn.

Chiquita Brands International, Inc. (http://www.chiquita.com) is een toonaangevende, internationale handelaar in en leverancier van verse en bereide kwaliteitsproducten, die onder het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en aanverwante handelsmerken worden verkocht. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een toonaangevende leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In juni 2005 nam Chiquita Fresh Express(R) over, de Amerikaanse marktleider in voorbereide slaatjes, een snelgroeiende voedselcategorie voor detailhandelaars in de kruidenierssector, voedselleveranciers en quick-service-restaurants.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.