Chiquita voltooit verkoop van activiteiten in Colombia

28 Jun, 2004, 22:40 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, Ohio, June 28 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE-symbool: CQB) heeft vandaag de eerder aangekondigde verkoop voltooid van haar bananenproductie- en havenactiviteiten in Colombia aan Invesmar Ltd., de holdingsmaatschappij van C.I. Banacol S.A. Banacol is een in Colombia gevestigd producent en exporteur van bananen en andere fruitproducten.

Kopieën van de verkoopovereenkomst en andere gerelateerde documenten zijn op 14 juni 2004 met een zgn. formulier 8-K bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission ingediend.

Chiquita Brands International is een leidinggevend internationaal marketer, producent en distributeur van bananen en andere verse groenten en fruit van hoge kwaliteit, die voornamelijk onder het topmerk Chiquita(R) worden verkocht. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijk leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. Het bedrijf houdt zich tevens bezig met de distributie en marketing van vers gesneden fruit en andere verwerkt-fruitproducten, die onder de eigen merknaam worden verkocht. Zie voor verdere bijzonderheden: http://www.chiquita.com .

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.