Chiquita zal een kwartaaldividend uitkeren

19 Jul, 2005, 00:22 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, July 18 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) kondigde vandaag aan dat de Raad van Bestuur heeft beslist om een kwartaaldividend van US$ 0,10 per aandeel in cash uit te keren aan de uitstaande gewone aandelen van het bedrijf. Het dividend zal worden uitgekeerd op 17 oktober 2005 aan de aandeelhouders die zijn geregistreerd bij sluiting van de werkdag op 3 oktober 2005.

Chiquita Brands International, Inc. (http://www.chiquita.com) is een toonaangevende, internationale verkoper en distributeur van verse en verwerkte producten van hoge kwaliteit, waaronder vers geplukt fruit, die met het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en aanverwante handelsmerken worden verkocht. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In juni 2005 nam Chiquita Fresh Express(R) over, het toonaangevende Amerikaanse bedrijf voor bereide slaatjes, een snel groeiende voedingscategorie voor retailers in de kruidenierssector, quick-service-restaurants en voedingsleveranciers.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.