Chiquita zal eerstekwartaalcijfers 2009 op 30 april 2009 publiceren

20 Apr, 2009, 22:29 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, April 20 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) publiceert na sluiting van de beurs op 30 april haar eerstekwartaalcijfers van 2009, en organiseert diezelfde dag een telefonisch conferentiegesprek om 16:30 EDT.

Klik op de link op Chiquita's website (www.chiquita.com) om het conferentiegesprek online bij te wonen of op de link van het StreetEvents-netwerk (www.streetevents.com). Bel +1-866-688-3789 of +1-706-634-9841 en toets conference-ID 95157093 in voor telefonische toegang.

Een opname van het conferentiegesprek kan tot 14 mei worden beluisterd. Bel +1-800-642-1687 of +1-706-645-9291 voor telefonische toegang. De bevestigingscode is 95157093. Een afschrift van het conferentiegesprek zal zo snel mogelijk na 30 april op www.chiquita.com komen te staan en zal een jaar lang beschikbaar blijven op de website van het bedrijf.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Chiquita Brands International, Inc. is een toonaangevende internationale verkoper en distributeur van eersteklas verse voedselproducten en voedselproducten met toegevoegde waarde - van energierijke bananen en andere vruchten tot voedzame, groene kant-en-klare gemengde salades. Het bedrijf verkoopt zijn gezonde verse producten met de kwaliteitsmerken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft een jaarlijkse omzet van bijna US$ 4 miljard dollar en ongeveer 23.000 mensen in dienst die wereldwijd actief zijn in meer dan 80 landen. Ga naar www.chiquita.com voor meer informatie.

Tijdens het conferentiegesprek kunnen bepaalde uitspraken worden gemaakt welke wellicht vooruitziende uitspraken zijn in de zin van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van de gemaakte voorspellingen.

BRON Chiquita Brands International, Inc.