Chiquita zal financiële resultaten derde kwartaal 2009 bekendmaken op 27 oktober 2009

15 Okt, 2009, 13:11 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, October 15 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 27 oktober 2009 haar financiële resultaten over het derde kwartaal 2009 bekendmaken na de sluiting van de markt en zal die dag om 16:30 uur EDT een teleconferentie houden.

Gebruik om te luisteren naar de audio webcast van de teleconferentie de link op Chiquita's website (www.chiquita.com) of op StreetEvents network (www.streetevents.com). Bel voor telefonische toegang +1-866-688-3789 of +1-706-634-9841 en voer bevestigingscode 33299348 in.

Een herhaling zal beschikbaar zijn tot 10 november. Bel om toegang te krijgen tot deze herhaling naar +1-800-642-1687 of +1-706-645-9291 en voer de bevestigingscode 19781966 in. Een transcript van de teleconferentie zal zo snel mogelijk na 27 oktober op www.chiquita.com geplaatst worden en 12 maanden lang beschikbaar zijn op de website van het bedrijf.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Chiquita Brands International, Inc. is een toonaangevende internationel verkoper en verdeler van verse en voedselproducten van hoge kwaliteit en toegevoegde waarde - van energierijke bananen en ander fruit tot voedzame en handige groene salades. Het bedrijf verkoopt haar gezonde, verse producten onder de Chiquita(R) en Fresh Express(R) kwaliteitsmerken en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft een jaarlijkse omzet van bijna 4 miljard US$ en heeft ongeveer 23.000 werknemers in dienst in meer dan 80 landen wereldwijd. Ga voor meer informatie naar onze website: www.chiquita.com.

Bepaalde statements kunnen tijdens de teleconferentie gemaakt worden die gezien kunnen worden als "vooruitkijkende statements" binnen de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act uit 1995. Werkelijke resultaten kunnen materieel gezien verschillen van verwachtingen die gemaakt zijn.

BRON Chiquita Brands International, Inc.