Chiquita zal financiële resultaten van het derde kwartaal van 2005 bekendmaken op 1 november 2005

17 Okt, 2005, 20:54 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, October 17 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal de financiële resultaten over het derde kwartaal bekendmaken op 1 november 2005, na het sluiten van de beurs, en een teleconferentie organiseren op dezelfde dag om 4:30 p.m. EST.

Voor telefonische toegang kunt u bellen naar een van de volgende nummers tot tien minuten voor het geplande tijdstip. In de Verenigde Staten en Canada kunt u bellen naar +1-877-704-5381. Voor alle andere locaties kunt u bellen naar 913-312-1295. Een herhaling van de teleconferentie zal tot 8 november te beluisteren zijn op +1-888-203-1112 voor bellers in de Verenigde Staten of op +1-719-457-0820 voor bellers uit andere locaties. De bevestigingscode is 9064784.

Om de audio webcast van de teleconferentie te beluisteren kunt u gebruikmaken van de koppeling op de thuispagina van Chiquita ( http://www.chiquita.com ). De webcast zal ook te beluisteren zijn via CCBNs StreetEvents Network (www.streetevents.com). De gearchiveerde webcast zal te beluisteren zijn na de teleconferentie op www.chiquita.com tot 15 november, 5 PM.

Chiquita Brands International, Inc. ( http://www.chiquita.com ) is een toonaangevende, internationale markthandelaar en distributeur van hoogwaardige verse producten en producten met toegevoegde waarde die worden verkocht onder het kwaliteitsmerk Chiquita(R), Fresh Express (R) en verwante handelsmerken. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten in de wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In juni 2005 heeft Chiquita Fresh Express(R), de Amerikaanse marktleider in kant-en-klare salades, een snelgroeiende voedingscategorie voor kruideniers en supermarkten, snelservice restaurant en aanbieders van voedingsproducten, overgenomen.

Bepaalde verklaringen geuit tijdens de teleconferentie kunnen beschouwd worden als 'op de toekomst gerichte verklaringen' binnen de Private Securities Litigation Reform Act of 1995. De werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen ten opzichte van de voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.