Chiquita zal financiële resultaten van het tweede kwartaal van 2005 op 4 augustus 2005 bekendmaken

20 Jul, 2005, 19:31 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, July 20 /PRNewswire/ -- Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal de financiële resultaten over het tweede kwartaal bekendmaken op 4 augustus 2005, na het sluiten van de beurs, en het bedrijf zal een teleconferentie organiseren op dezelfde dag om 4:30 p.m. EDT.

Voor telefonische toegang kunt u bellen naar een van de volgende nummers tot tien minuten voor het geplande tijdstip. In de Verenigde Staten en Canada kunt u bellen naar +1-877-502-9274. Voor alle andere locaties kunt u bellen naar +1-913-981-5584. Een herhaling van de teleconferentie zal tot 11 augustus te beluisteren zijn op +1-888-203-1112 voor bellers in de Verenigde Staten of op +1-719-457-0820 voor bellers uit andere locaties. De bevestigingscode is 2726400.

Om de audio webcast van de teleconferentie te beluisteren kunt u gebruikmaken van de koppeling op de thuispagina van Chiquita ( http://www.chiquita.com ). De webcast zal ook te beluisteren zijn via CCBNs StreetEvents Network (http://www.streetevents.com ). De gearchiveerde webcast zal beschikbaar zijn na de teleconferentie op http://www.chiquita.com tot 18 augustus. Na deze datum zal er op de website een afschrift van het gesprek beschikbaar zijn gedurende 12 maanden.

Chiquita Brands International, Inc. ( http://www.chiquita.com ) is een toonaangevende, internationale markthandelaar en distributeur van hoogwaardige verse producten en producten met toegevoegde waarde die worden verkocht onder het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en verwante handelsmerken. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten in de wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In juni 2005 heeft Chiquita Fresh Express(R), de Amerikaanse marktleider in kant-en-klare salades, een snelgroeiende voedingscategorie voor kruideniers en supermarkten, snelservice restaurants en aanbieders van voedingsproducten, overgenomen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.