Chiquita zal haar financiële resultaat over het derde kwartaal aankondigen op 2 november 2006

28 Okt, 2006, 01:50 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, October 28 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 2 november 2006, na sluiting van de beurs, het financiële resultaat over het derde kwartaal van 2006 aankondigen. Diezelfde dag wordt om 16.30 uur EST een telefonische vergadering gehouden.

Om de vergadering telefonisch te volgen neemt u 10 minuten vóór de geplande aanvang contact op via een van de volgende nummers. Vanuit de Verenigde Staten en Canada belt u het nummer +1-800-817-2743. Vanuit alle andere locaties belt u het nummer +1-913-981-4915. Een opname van het gesprek kan tot 16 november opnieuw worden beluisterd. Voor toegang belt u het nummer +1-888-203-1112 vanuit de Verenigde Staten of het nummer +1-719-457-0820 vanuit een andere locatie. Geef de bevestigingscode 3274469 op.

Om de webcast van de telefonische vergadering te beluisteren, gebruikt u de link op de startpagina van Chiquita (http://www.chiquita.com). De webcast wordt ook verdeeld over StreetEvents Network van CCBN (http://www.streetevents.com). De gearchiveerde webcast zal na het gesprek beschikbaar blijven op http://www.chiquita.com tot 17 november.

Bepaalde verklaringen tijdens de telefonische vergadering kunnen worden beschouwd als "toekomstgerichte verklaringen" binnen de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Het is mogelijk dat de werkelijke resultaten substantieel verschillen van de voorspellingen.

Chiquita Brands International

Met een jaarlijkse omzet van ruim US$ 4 miljard is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende, internationale verkoper en distributeur van verse en bereide voedselproducten van hoge kwaliteit van energierijke bananen en ander fruit tot voedzame en handige bereide slaatjes. De producten en diensten van het bedrijf zijn bedoeld om het hart en de glimlach te winnen van consumenten over de hele wereld door hen te helpen te genieten van gezonde, verse voeding. Het bedrijf verkoopt producten met het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere gerelateerde handelsmerken. Chiquita stelt circa 25.000 mensen tewerk in meer dan 70 landen over de hele wereld. Meer informatie kunt u lezen op onze website op http://www.chiquita.com.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.