Chiquita zal haar financiële resultaat over het tweede kwartaal aankondigen op 3 augustus 2006

18 Jul, 2006, 17:00 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, July 18 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 3 augustus 2006, na sluiting van de beurs, het financiële resultaat over het tweede kwartaal van 2006 aankondigen. Diezelfde dag wordt om 16.30 uur EDT een telefonische vergadering gehouden.

Om de vergadering telefonisch te volgen neemt u 10 minuten vóór de geplande aanvang contact op via een van de volgende nummers. Vanuit de Verenigde Staten en Canada belt u het nummer +1-888-802-2268. Vanuit alle andere locaties belt u het nummer +1-913-312 1271. Een opname van het gesprek kan tot 11 augustus opnieuw worden beluisterd. Voor toegang belt u het nummer +1-888-203-1112 vanuit de Verenigde Staten of het nummer +1-719-457-0820 vanuit een andere locatie. Geef de bevestigingscode 8367146 op.

Om de webcast van de telefonische vergadering te beluisteren, gebruikt u de link op de startpagina van Chiquita (www.chiquita.com). De webcast wordt ook verdeeld over StreetEvents Network van CCBN (www.streetevents.com). De archiveerde webcast blijft na het gesprek beschikbaar op www.chiquita.com tot 18 augustus.

Chiquita Brands International, Inc. (www.chiquita.com) is een toonaangevende, internationale verkoper en distributeur van verse en bereide groenten en fruit van hoge kwaliteit die met het kwaliteitsmerk Chiquita(R)en aanverwante handelsmerken worden verkocht. Het bedrijf is een van de grootste bananenproducenten ter wereld en een belangrijke leverancier van bananen in Europa en Noord-Amerika. In juni 2005 nam Chiquita Fresh Express(R) over, het toonaangevende Amerikaanse bedrijf voor bereide slaatjes, een snel groeiende voedingscategorie voor retailers in de kruidenierssector, voedingsleveranciers en quick-service-restaurants.

Bepaalde verklaringen tijdens de telefonische vergadering kunnen worden beschouwd als "toekomstgerichte verklaringen" binnen de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Het is mogelijk dat de werkelijke resultaten substantieel verschillen van de voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.