Chiquita zal op 1 mei 2008 financiële resultaten voor het eerste kwartaal bekendmaken

16 Apr, 2008, 00:16 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, April 15 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 1 mei 2008, na sluiting van de beurs, de financiële resultaten over het eerste kwartaal publiceren. Diezelfde dag wordt om 16.30 uur EDT een telefonische vergadering gehouden.

Om de webcast van de telefonische vergadering te beluisteren, gebruikt u de link op de startpagina van Chiquita (www.chiquita.com) of van het StreetEvents-netwerk (www.streetevents.com). Voor telefonische toegang belt u +1-800-273-2385 of +1-913-312-0724.

Een opname van het gesprek zal beschikbaar zijn tot 15 mei. Voor toegang belt u +1-888-203-1112 of +1-719-457-0820. Geef als bevestigingscode 4677768 op. Een transcript van de telefonische vergadering zal zo spoedig mogelijk na 1 mei op www.chiquita.com worden geplaatst en gedurende 12 maanden op de website van het bedrijf beschikbaar blijven.

Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van ongeveer $US 4,7 miljard is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende internationale markthandelaar en distributeur van hoogstaande verse producten en voedingswaren met een toegevoegde waarde - van energierijke bananen en andere vruchten tot gezonde mixen van kant-en-klare groene salades. De producten en diensten van het bedrijf zijn ontworpen om de harten van 's werelds consumenten te stelen en ze te laten genieten van gezonde verse producten. Het bedrijf brengt zijn producten op de markt onder het kwaliteitsmerk Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere gerelateerde handelsmerken. Chiquita heeft ongeveer 24.000 mensen in dienst in meer dan 70 landen wereldwijd. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website: www.chiquita.com.

Bepaalde verklaringen tijdens de telefonische vergadering kunnen worden beschouwd als 'toekomstgerichte verklaringen' binnen de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Het is mogelijk dat de werkelijke resultaten substantieel verschillen van de voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.