Chiquita zal op 19 februari 2008 financiële resultaten rapporteren over vierde kwartaal en volledige jaar 2007

01 Feb, 2008, 01:43 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, February 1 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 19 februari 2008, nadat de beurs sluit, financiële resultaten vrijgeven over het vierde kwartaal en het volledige jaar 2007 en zal die dag om 16.30 uur EST een conferentiegesprek voorzitten.

Gebruik de link op Chiquita's website (www.chiquita.com) of die van het StreetEvents-netwerk (www.streetevents.com) om te luisteren naar de audiowebcast van het conferentiegesprek. Bel voor telefonische toegang 1-888-601-3877 of +1-913-312-1393.

Een opname van het gesprek zal tot 7 maart beschikbaar zijn. Bel voor toegang 1-888-203-1112 of +1-719-457-0820 en voer de bevestigingscode 3943985 in. Een transcript van het conferentiegesprek zal na 19 februari zo snel mogelijk op www.chiquita.com worden gezet en zal 12 maanden lang beschikbaar zijn op de website van het bedrijf.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Met jaarlijkse inkomsten van circa US$4,7 miljard is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende internationale handelaar en distributeur van verse voedselproducten en voedselproducten met meerwaarde van hoge kwaliteit - van energierijke bananen en andere vruchten tot voedingsrijke mixen van voorverpakte groene salades. De producten en diensten van het bedrijf zijn ontworpen om de consument het plezier van gezond vers voedsel te laten beleven. Het bedrijf brengt zijn producten op de markt onder de A-merken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita heeft ongeveer 25.000 mensen in dienst die wereldwijd in meer dan 70 landen actief zijn. Bezoek voor meer informatie onze website op www.chiquita.com.

Er kunnen bepaalde verwachtingen worden gemaakt op het conferentiegesprek die kunnen worden beschouwd als "verwachtingen" in de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act uit 1995. Werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van gemaakte voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.