Chiquita zal op 22 februari 2007 haar financiële resultaat over het vierde kwartaal en het boekjaar 2006 aankondigen.

13 Feb, 2007, 03:22 GMT Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, February 13 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 22 februari 2007, na sluiting van de beurs, het financiële resultaat over het vierde kwartaal van 2006 en het hele boekjaar publiceren. Diezelfde dag wordt om 16.30 uur EST een telefonische vergadering gehouden.

Om de webcast van de telefonische vergadering te beluisteren, gebruikt u de link op de startpagina van Chiquita (http://www.chiquita.com) of van het StreetEvents-netwerk (http://www.streetevents.com). Voor telefonische toegang belt u +1-888-202-2422 of +1-913-981-5592.

Een opname van het gesprek zal beschikbaar zijn tot 8 maart. Voor toegang belt u +1-888-203-1112 of +1-719-457-0820. Geef als bevestigingscode 1045913 op. Een transcriptie van de telefonische vergadering zal zo spoedig mogelijk na 22 februari op http://www.chiquita.com worden geplaatst en gedurende 12 maanden op de website van het bedrijf blijven.

Chiquita Brands International, Inc.

Met een jaarlijkse omzet van circa US$ 4,5 miljard is Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) een toonaangevende, internationale verkoper en distributeur van verse en bereide voedselproducten van hoge kwaliteit - van energierijke bananen en ander fruit tot voedzame en handige bereide slaatjes. De producten en diensten van het bedrijf zijn bedoeld om het hart en de glimlach te winnen van consumenten over de hele wereld door hen te helpen te genieten van gezonde, verse voeding. Het bedrijf verkoopt producten met de kwaliteitsmerken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere gerelateerde handelsmerken. Chiquita stelt circa 25.000 mensen tewerk in meer dan 70 landen over de hele wereld. Meer informatie kunt u lezen op onze website op http://www.chiquita.com.

Bepaalde verklaringen tijdens de telefonische vergadering kunnen worden beschouwd als "toekomstgerichte verklaringen" binnen de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Het is mogelijk dat de werkelijke resultaten substantieel verschillen van de voorspellingen.

Website: http://www.chiquita.com

BRON Chiquita Brands International, Inc.