Chiquita zal op 6 augustus 2009 financiële resultaten tweede kwartaal 2009 bekendmaken

20 Jul, 2009, 17:34 BST Van Chiquita Brands International, Inc.

CINCINNATI, July 20 /PRNewswire/ --

Chiquita Brands International, Inc. (NYSE: CQB) zal op 6 augustus 2009, na het sluiten van de beurs, de financiële resultaten van het tweede kwartaal van 2009 bekendmaken. Tevens zal het op diezelfde dag om 16:30 een conferentiegesprek voorzitten.

Gebruik de link op de website van Chiquita (www.chiquita.com) of het StreetEvents-netwerk (www.streetevents.com) om de webcast van het conferentiegesprek te beluisteren. Telefonische toegang is mogelijk via +1-866-688-3789 of +1-706-634-9841. De code voor het conferentiegesprek is 19781966.

Een herhaling van het gesprek zal tot 20 augustus beschikbaar zijn via +1-800-642-1687 of +1-706-645-9291. De bevestigingscode hiervoor is 19781966. Een transcript van het conferentiegesprek zal na 6 augustus zo snel mogelijk op www.chiquita.com geplaatst worden en 12 maanden lang beschikbaar blijven op de website van het bedrijf.

Over Chiquita Brands International, Inc.

Chiquita Brands International, Inc. is een toonaangevende internationale leverancier en distributeur van verse kwaliteitsvoeding met toegevoegde waarde - van energierijke bananen en andere fruit tot voedzame gemengde kant en klare groene salades. Het bedrijf brengt haar gezonde, verse producten op de markt onder de A-merken Chiquita(R) en Fresh Express(R) en andere verwante handelsmerken. Chiquita, dat een jaarlijkse omzet van bijna US$ 4 miljard kent, heeft circa 23.000 mensen in dienst en is wereldwijd in ruim 80 landen actief. Meer informatie vindt u op www.chiquita.com.

In het conferentiegesprek kunnen bepaalde uitspraken gedaan worden die gezien kunnen worden als "vooruitziende uitspraken" in de betekenis van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995. Werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van gemaakte voorspellingen.

BRON Chiquita Brands International, Inc.