CNH Global N.V. zal de winst over het 2de kwartaal van 2006 aankondigen en een telefonische vergadering houden op maandag 24 juli 2006

17 Jul, 2006, 23:43 BST Van CNH Global N.V.

LAKE FOREST, Illinois, July 17 /PRNewswire/ --

CNH Global N.V. (NYSE: CNH) zal het financiële resultaat over het tweede kwartaal aankondigen rond 8.00 uur EST op maandag 24 juli 2006. De volledige tekst van het perscommuniqué en de kwartaalrekening zullen beschikbaar zijn bij PR Newswire en op http://www.cnh.com.

Eveneens op 24 juli, rond 9.30 uur EST, zal CNH een live geluids-webcast geven van de telefonische conferentie voor het kwartaal met effectenanalisten en institutionele beleggers.

De webcast kan worden beluisterd via http://www.cnh.com of het beleggerscentrum van CCBN op http://www.earnings.com. Als u niet in staat bent om de live webcast te beluisteren, dan kunt u nog gedurende twee weken na het evenement een heruitzending beluisteren.

CNH Case New Holland, een dochterbedrijf van Fiat S.p.A. (FIA.MI; NYSE: FIA), waarin Fiat S.p.A. een meerderheidsbelang heeft, is een internationaal, toonaangevend bedrijf voor landbouw- en constructiemachines. Met de steun van meer dan 11.000 dealers in 160 landen combineert CNH de kennis en het erfgoed van de merken Case en New Holland met de kracht en de middelen van haar wereldwijde commerciële, industriële, productsupport- en financiële organisaties. De aandelen van CNH Global N.V. zijn genoteerd aan de beurs van New York (NYSE: CNH). Meer informatie over CNH en de producten van de merken Case en New Holland kunt u online lezen op http://www.cnh.com.

Website: http://www.cnh.com

BRON CNH Global N.V.