CNH Global N.V. zal inkomsten derde kwartaal 2006 uitbrengen en zal audioconferentie houden op woensdag 25 oktober 2006

11 Okt, 2006, 23:50 BST Van CNH Global N.V.

LAKE FOREST, Illinois, October 11 /PRNewswire/ --

CNH Global N.V. (NYSE: CNH) zal op woensdag 25 oktober 2006 om ongeveer 08.00 uur Eastern Standard Time financiële resultaten van het derde kwartaal uitbrengen. De volledige tekst van het bericht zal, samen met de financiële verklaringen, zowel via PR Newswire als op http://www.cnh.com beschikbaar komen.

Ook op 25 oktober, om ongeveer 10.00 uur Eastern Standard Time, zal CNH zorgen voor een rechtstreekse, alleen beluisterbare webcast van de driemaandelijkse audioconferentie van het bedrijf met beleggingsanalisten en institutioneel beleggers.

Toegang tot de webcast kan verkregen worden via ofwel http://www.cnh.com of het individuele investeerderscentrum van CCBN op http://www.earnings.com. Wie niet in staat is om te luisteren naar de rechtstreekse webcast kan tot twee weken nadien op beide sites toegang krijgen tot de herhaling.

CNH Global N.V. is een wereldleider in de bouw- en landbouw- apparatuurhandel. Ondersteund door meer dan 11.000 handelaren in 160 landen, brengt CNH de kennis en nalatenschap van zijn merkfamilies Case en New Holland samen met de sterkte en de middelen van zijn wereldwijde commerciële, industriële, productondersteunings- en financiële instellingen. CNH Global N.V., waarvan het aandeel genoteerd staat op de New York Stock Exchange (NYSE: CNH), is een dochtervennootschap van Fiat S.p.A. (FIA.MI; NYSE: FIA), die daarin een meerderheidsbelang heeft. Meer informatie over CNH en de producten van Case en New Holland kan online worden gevonden op www.cnh.com.

Website: http://www.cnh.com

BRON CNH Global N.V.