CNPV ondertekent een langdurig strategisch partnerschap met het Franse bedrijf Sinatis Europe

15 Maa, 2010, 20:11 GMT Van CNPV Solar Power SA Van ,Sinatis Europe

LUXEMBURG en DONGYING, China, March 15, 2010 /PRNewswire/ --

CNPV Solar Power SA, een geïntegreerde topfabrikant van solaire fotovoltaïsche producten (zoals gietelingen, wafels en cellen voor de samenstelling van fotovoltaïsche modules) die zeer efficiënte en kostenbesparende kristallijne fotovoltaïsche zonnemodules ontwerpt, vervaardigt en levert, heeft vandaag aangekondigd dat het met Sinatis Europe, een bekend Frans projectontwikkelings- en distributiebedrijf, een verkoopsovereenkomst op basis van een langdurig strategisch partnerschap heeft aangegaan.

(Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20081103/CNM010LOGO )

Onder de voorwaarden van deze strategische overeenkomst zal CNPV tussen 2010 en 2012 aan Sinatis Europe een totaal van 50MWp aan PV-modules leveren, waarvan 10MWp geleverd zou worden in 2010. De overige 15MWp en 25MWp staan gepland om respectievelijk in 2011 en 2012 geleverd te worden.

"We zijn zeer tevreden dat we dit nieuw strategisch partnerschap met Sinatis Europe mogen aankondigen en we verstevigen zo het reeds bestaande en goed werkende partnerschap met Sinatis Europe. Ons strategisch partnerschap met Sinatis Europe is een aanzienlijk succes voor ons doordat we ons profileren als een ervaren energieproducent die werkzaam is in meerdere regio's en over groeiende mogelijkheden beschikt in reeds bestaande en opkomende fotovoltaïsche markten. Dit nieuw contract zal ons vast en zeker in staat stellen om nieuwe projecten op te starten op de Franse en Noord-Afrikaanse zonnemarkten," vertellen dhr. Zhang Shunfu, algemeen directeur van CNPV en B. Veerraju Chaudary, Chief Operating Officer, Chief Technical Officer & Lid van de Raad van Bestuur van CNPV. "We kijken ernaar uit om onze relatie met Sinatis Europe, een van onze trouwe strategische partners, uit te breiden door het hoogwaardige modules, een uitstekende dienstverlening en een goedkoop en uiterst geavanceerd platform te leveren."

Dhr. Gerard Deleens, algemeen directeur van Sinatis Europe vertelt, "CNPV Solar Power is een toonaangevende leverancier van hoogkwalitatieve en hoogwaardige zonnepanelen aan de Franse markt. De hoogwaardige panelen van CNPV worden door onze klanten vlug erkend als een product met een van de meest toonaangevende en beste prestaties wat betreft energieproductie. We zijn zeer tevreden dat we ons strategisch partnerschap met CNPV kunnen uitbreiden aangezien dit ons in staat zal stellen de hoogst kwalitatieve oplossingen aan te bieden aan de aantrekkelijke zonnemarkten in Frankrijk en Noord-Afrika. We beschouwen het als een voortzetting van onze goede relatie met CNPV dat we hun hoogwaardige modules en hun uitstekende dienstverlening naar onze klanten in Frankrijk en Noord-Afrika kunnen brengen."

Over Sinatis Europe

Sinatis Europe is een bekend Frans bedrijf dat al meer dan 3 jaar actief is in de solaire fotovoltaïsche sector. Sinatis Europe biedt aan de eindgebruiker dienstverlening aan op het vlak van ontwerp, projectontwikkeling en installatie van PV-modules, waarbij het gebruik maakt van hoogwaardige fotovoltaïsche modules van de zeer bekende fabrikant CNPV Solar Power SA.

Voor meer informatie neemt u contact op met:

B.Veerraju Chaudary,
     Chief Operating Officer, Chief Technical Officer & lid van de Raad van