CNPV Tekent Contract met Inovasol, Frans Bedrijf

30 Jun, 2010, 02:41 BST Van CNPV Solar Power SA Van ,Inovasol

LUXEMBURG en DONGYING, China, June 30, 2010 /PRNewswire/ --

CNPV Solar Power SA, één van de belangrijkste geïntegreerde produ-centen van zonne-fotogalvanische producten, kwam vandaag met het nieuws dat het voor lange tijd in zee gaat met Inovasol, een Frans toonaangevend fotogalvanisch bedrijf in dak-projectontwikkeling, -installatie en -distributie.

(Logo: http://photos.prnewswire.com/prnh/20081103/CNM010LOGO )
    (Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20081103/CNM010LOGO )

Deze overeenkomst staat er garant voor dat CNPV aan Inovasol een totaal van 46MWp PV Modules, met groot prestatievermogen,zal leveren tussen 2010 en 2012, inclusief een geplande levering van 6MWp tijdens tweede helft 2010. De resterende 15MWp en 25MWp zijn op hun beurt voorzien voor levering in 2011 en 2012.

"Dit langetermijncontract met Inovasol, een gelijkgestemde partner op het vlak van hoogwaardige kwaliteit en klantentevredenheid, heeft ons erg enthousiast gemaakt", aldus B.Veerraju Chaudary,CNPV's COO, CTO & Lid van de Raad van Bestuur. "Dit contract zorgt voor een introductie van CNPVs modules met groot prestatie-vermogen op de nieuwe veelbelovende Franse markt, tegelijkertijd zorgend voor een stevige regionale boost van CNPVs naambekendheid en aanwezigheid. Getuige hiervan is de voortdurende wereldwijde hoge vraag naar en vertegenwoordiging van onze superieure zonne-producten op de belangrijkste zonne-markten."

"CNPV is gereputeerd voor het leveren van PV modules van hoogwaardige kwaliteit, met krachtig motorvermogen. Partner worden van CNPV biedt onze klanten een rechtstreekse link met één van de succesverhalen binnen de industrie", aldus dhr. Xavier Morellec, CEO van Inovasol. "CNPVs focus op hoogwaardige productieprocessen is een competitieve verrijking van wereldklasse van onze markt. Dit nieuwe vennootschap beantwoordt volledig aan Inovasols business model, met uitzonderlijke meerwaarde voor onze klanten. We kijken er naar uit de volgende jaren onze schouders te zetten onder CNPV in Frankrijk."

CNPV

CNPV Solar Power SA (NYSE Euronext: ALCNP), is, via diens dochteronderneming CNPV Dongying Photovoltaic Power Company Limited, waarvan ze volledig eigenaar is, een toonaangevende geïntegreerde producent van zone-fotogalvanische producten. Dit gaat van de produc-tie van gietblokken, schijven en cellen tot de constructie van PV modules. Ga voor meer informatie naar CNPVs website op http://www.cnpv-power.com

Inovasol

Inovasol speelt een hoofdrol in de ontwikkeling, productie, installatie en distributie van fotogalvanische zonne-energiecentrales in Frankrijk. Inovasol is de laatste jaren blijven groeien en heeft momenteel ontzettend veel ervaring in nationale projecten. Ga voor meer informatie naar Inovasols website op: http://www.inovasol.fr