Collexis Holdings, Inc. kondigt opname in OTC-lijst aan

03 Jul, 2007, 14:30 BST Van Collexis Holdings, Inc.

COLUMBIA, South Carolina, July 3 /PRNewswire/ --

- Gewone aandelen worden onder CLXS-symbool verhandeld

De toonaangevende ontwikkelaar van zoek- en kennisontginningssoftware, Collexis Holdings, Inc., kondigde vandaag aan dat de gewone aandelen in aanmerking komen voor handel op het OTC Bulletin Board (OTC Bulletin Board: CLXS). Het tickersymbool is CLXS.

Bill Kirkland, CEO van Collexis Holdings Inc., zei: " Omdat we voortdurend onze wereldwijde activiteiten uitbreiden, is deze registratie het begin van een nieuw groeitijdperk voor Collexis mét nieuwe kansen voor investeerders om met ons mee te groeien. We denken dat deze aanbieding onze zichtbaarheid zal verbeteren en meer toegang zal bieden tot de institutionele investeerders en die van de detailhandel, terwijl we ons tegelijkertijd concentreren op de winstgevende groei van ons bedrijf. "

Medeoprichter en directeur van Collexis B.V., Peter van Praag, zei: " Het is echt heel spannend voor mij om te zien hoe het bedrijf dat ik zeven jaar geleden oprichtte, nu overal in de wereld aanwezig is en een open handelsbedrijf is geworden. Nu de activiteiten in de VS in volle gang zijn, zien we uit naar de toekomstige groei van Collexis. "

Collexis Holdings, Inc.

Collexis Holdings, Inc., een wereldwijd aanwezig bedrijf op het gebied van knowledge discovery (kennisontginning), opgericht in 1999, heeft zijn hoofdkantoor in Columbia, South Carolina in de VS met twee dochterondernemingen: Collexis Inc. in South Carolina, VS en Collexis B.V. in Geldermalsen, Nederland. Collexis' gepatenteerde technologie bouwt conceptuele profielen van tekst, Fingerprints genoemd, uit documenten, websites, e-mails en andere gedigitaliseerde bronnen om toepassingen uit te destilleren. De resultaten worden vaak beschreven als " het vinden van een naald in een hooiberg ". Via deze nieuwe benadering kan Collexis unieke toepassingen bouwen om informatie te zoeken, indexeren en verzamelen, maar kan ook gegevens prioriteren, de trends erin vaststellen en voorspellen gebaseerd op bronnen op vele gebieden, waarbij taal en dialect geen beperkingen vormen. De missie van het bedrijf is om ondersteunende software te ontwikkelen voor de kenniswinning en -ontginning voor verschillende sectoren. Collexis' gewone aandelen worden verhandeld onder het symbool CLXS op het OTC Bulletin Board (OTC Bulletin Board: CLXS). Voor meer informatie, bezoek www.collexis.com.

Dit persbericht bestaat niet uit een bod te verkopen of het verzoek tot een bod te kopen, noch is er enige verkoop van deze obligaties in enige staat of jurisdictie waarin een dergelijk bod, verzoek of verkoop onwettig zou zijn eerder dan de registratie of kwalificatie onder de obligatiewetgeving van enige staat of jurisdictie.

Website: http://www.collexis.com

BRON Collexis Holdings, Inc.