ConvaTec Healthcare kondigt teleconferentie aan voor cijfers derde kwartaal 2011

11 Nov, 2011, 05:16 GMT Van ConvaTec Healthcare

SKILLMAN, New Jersey, November 11, 2011 /PRNewswire/ --

- Teleconferentie voor analisten en beleggers zal op 15 november 2011 gehouden worden

ConvaTec Healthcare heeft vandaag bekendgemaakt dat het zijn cijfers over het derde kwartaal van 2011 op dinsdag 15 november 2011 bekend zal maken. David Johnson, CEO, en George Kegler, CFO, zullen telefonisch een live teleconferentie voor analisten en beleggers presenteren om 09:00 uur EST. Daarna is er tijd voor vragen en antwoorden.

Om deel te nemen aan de teleconferentie in de Verenigde Staten of Canada belt u naar (866)-701-0354.

Om internationaal deel te nemen aan de teleconferentie belt u naar + 1-708-290-1340.

De conferentie-ID is 25920646.

Deelnemers moeten 10 minuten voor de aanvang van de conferentie bellen. De niet-gecontroleerde derde kwartaalcijfers van 2011 van het bedrijf zullen voor aanvang van de conferentie gepubliceerd worden op de website van het bedrijf: http://www.convateccorporate.com onder het tabblad Investor Community.

Een herhaling van de conferentie zal twee uur na afloop van de conferentie beschikbaar zijn. Voor toegang tot de herhaling van de conferentie belt u +1-855-859-2056 of +1-404-537-3406 met conferentie-ID 25920646. De herhaling zal tot 30 december 2011 beschikbaar zijn.

Neem voor meer informatie contact op met investorrelations@convatec.com.

Over ConvaTec

ConvaTec is een vooraanstaande ontwikkelaar en leverancier van innovatieve medische technologieën die de levens van miljoenen mensen over de hele wereld verbeteren. Via de vier belangrijke divisies - Stomazorg, Wondtherapie, Continentie en Kritieke zorg en infusiebenodigdheden - ondersteunen de producten van ConvaTec professionals in de gezondheidszorg, van het ziekenhuis tot de gezondheidszorg voor de gemeenschap. Ga voor meer informatie naar http://www.convatec.com.

Investor Relations:
Tim Winston