ConvaTec lanceert nieuw lifestyle-tijdschrift voor mensen met een stoma

05 Dec, 2008, 18:45 GMT Van ConvaTec Inc.

$codeDebug.log("output array of get country targets countryT

SKILLMAN, New Jersey, December 5 /PRNewswire/ --

- Gratis tijdschrift biedt steun aan patiënten en hun gezinnen om ten volle van het leven te kunnen genieten

ConvaTec, een vooraanstaande internationaal bedrijf dat innovatieve medische technologieën ontwikkelt en op de markt brengt ten behoeve van gemeenschaps- en ziekenhuiszorg, heeft vandaag de lancering bekendgemaakt van ConTact(TM), een nieuw internationaal lifestyle-tijdschrift voor mensen met een stoma. Het gratis tijdschrift staat vol met praktische adviezen en artikelen over een gezond en actief leven na een stomaoperatie.

Naar aanleiding van reacties van lezers biedt ConTact(TM), voorheen bekend onder de naam Converse, nu een gevarieerde aanbod van artikelen, inclusief persoonlijke ervaringen van mensen uit alle delen van de wereld die hun leven leiden zoals ze dat willen, bijdragen met tips van deskundigen en van andere lezers, en een geheel nieuwe vormgeving en uitstraling.

"We tillen zwaar aan de behoeften van onze klanten en streven er voortdurend naar onze producten en diensten te verbeteren zodat we hen kunnen helpen het leven positief tegemoet te treden," aldus Nino Pionati, president van de divisie Stomazorg van ConvaTec. "We zijn trots op ConTact(TM) en hopen dat het de lezers een steun in de rug biedt om evenwicht te brengen in hun leven, zodat ze ten volle van het leven kunnen genieten."

In elk nummer van het tijdschrift ConTact(TM), dat zowel in elektronische als in gedrukte vorm verkrijgbaar zal zijn, vindt u professioneel geschreven, diepgravende artikelen over allerlei belangrijke onderwerpen, afgestemd op de specifieke behoeften van mensen met een stoma en hun gezinnen, zoals voeding, lichaamsbeweging en sport, reizen, intimiteit, geestelijke gezondheid en huidverzorging.

Het tijdschrift ConTact(TM) verschijnt driemaal per jaar en is op dit moment verkrijgbaar in de volgende plaatselijke markten: Verenigde Staten, Verenigd Koninkrijk, Canada, Japan, Spanje, Italië, Portugal, Nederland, België, de Noordse regio (Zweden, Noorwegen, Denemarken, Finland en IJsland), Polen en de Tsjechische Republiek. In de toekomst worden nog andere markten toegevoegd, waaronder Frankrijk, Duitsland, Australië, Rusland, Turkije en China. Elk nummer bevat zowel artikelen over plaatselijke als internationale onderwerpen. Voor een gratis abonnement op ConTact(TM) kunt u zich aanmelden op www.convatec.co.uk of bellen naar 0800-282-254.

Over ConvaTec

ConvaTec is een vooraanstaand bedrijf dat innovatieve medische technologieën ontwikkelt en op de markt brengt die voor miljoenen mensen hebben geleid tot een verhoging van de kwaliteit van het leven. Door middel van haar vier hoofddivisies - Stomazorg, Wondtherapie, Continentie en Kritieke zorg- en infusieapparatuur - biedt ConvaTec ondersteuning aan professionele krachten in de gezondheidszorg, zowel in het ziekenthuis als in de gemeenschapszorg. Vanuit haar hoofdkantoor in Skillman, New Jersey, geeft het bedrijf leiding aan ruim 8000 medewerkers in meer dan 90 landen die consumenten en professionele medewerkers in de gezondheidszorg verspreid over zes continenten van dienst zijn. Voor meer informatie kunt u terecht op www.convatec.com.

(c) 2008 ConvaTec Inc.

ConTact en Our world is what we make of it zijn handelsmerken van ConvaTec Inc.

Contacten:

Courtney Judd