De aandelen van Lpath, Inc. worden vanaf nu verhandeld op de effectenbeurs van Frankfurt

14 Aug, 2007, 19:18 BST Van Lpath, Inc.

SAN DIEGO, August 14 /PRNewswire/ --

Lpath, Inc. (OTC: LPTN), de leider in zijn categorie wat therapeutische middelen tegen bioactieve lipiden betreft, heeft aangekondigd dat zijn aandelen vanaf nu worden verhandeld op de effectenbeurs van Frankfurt. Het handelssymbool van Lpath op de effectenbeurs van Frankfurt is HQ8.FSE en de WKN (Duitse veiligheidscode) is A0MLTX.

"Notering op de effectenbeurs van Frankfurt biedt de huidige en toekomstige Europese aandeelhouders van Lpath, Inc. de mogelijkheid om onze aandelen te verhandelen binnen de Europese tijdszones en in de plaatselijke munteenheid. Hierdoor kan ons bedrijfsprofiel worden uitgebreid naar private en institutionele beleggers in Duitsland en over heel Europa", aldus Scott Pancoast, CEO. "Deze notering is een weerspiegeling van onze strategie om de waarde van Lpath-aandelen te verhogen door de toegankelijkheid en liquiditeit ervan te verhogen voor onze gevarieerde clientèle."

De aandelen die op de Frankfurt Stock Exchange worden verhandeld hebben geen invloed op het totale aantal uitstaande aandelen van Lpath.

Over Lpath:

Lpath, Inc., gebaseerd in San Diego, Californië, is de leider in zijn categorie wat op lipidomics gebaseerde therapieën betreft, een groeiend vakgebied binnen de medische wetenschap waar bioactieve signaallipiden gebruikt worden voor de behandeling van belangrijke menselijke aandoeningen. ASONEP(TM) (de systeemformule van de gehumaniseerde vorm van Sphingomab(TM)) is een antilichaam tegen S1P, dat veelbelovend is voor de behandeling van kanker en andere aandoeningen. Een tweede kandidaat-product, iSONEP(TM) (de oculaire formulering van gehumaniseerd Sphingomab), heeft superieure resultaten aangetoond bij verschillende preklinische AMD -modellen. Het derde kandidaat-product van Lpath, Lpathomab(TM), is een antilichaam tegen LPA, een belangrijk bioactief lipide dat sinds lang bekend staat als een geschikt doelwit om de ziekte aan te pakken. Het unieke vermogen van het bedrijf om nieuwe antilichamen te creëren tegen bioactieve lipiden is gebaseerd op ImmuneY2(TM), de apparatuur voor geneesmiddelontwikkeling waarvan het bedrijf gebruik maakt om nieuwe projecten te ontwikkelen. Voor verdere informatie kunt u surfen naar www.Lpath.com.

Toekomstgerichte verklaringen:

Behalve historisch vastgestelde feiten, zijn alle feiten die in dit persbericht worden besproken op de toekomst gerichte verklaringen en omvatten ze ontelbare veronderstellingen en een heel aantal risico's en onzekerheden, waarover wij vaak geen controle hebben en waardoor de werkelijke resultaten beduidend kunnen verschillen van de verklaarde verwachtingen. Er is bijvoorbeeld geen enkele garantie dat de vereiste klinische proeven succesvol zullen blijken, dat de nodige vergunningen bekomen zullen worden, of dat de voorgestelde behandelingen veilig en effectief zullen blijken. De werkelijke resultaten kunnen ook beduidend afwijken van de resultaten die in dit persbericht beschreven of beschouwd worden ten gevolge van de risico's en onzekerheden die bestaan in onze bedrijfs- en werkingsomgeving, waaronder, maar niet beperkt tot, onze beperkte ervaring in de ontwikkeling van therapeutische geneesmiddelen, onze afhankelijkheid van gepatenteerde technologieën, onze geschiedenis van bedrijfsverliezen en opgestapelde bedrijfstekorten, onze afhankelijkheid van onderzoektoelagen, de huidige en toekomstige concurrentie, en andere risico's die geregeld worden beschreven in onze verslagen die ingediend werden bij de Veiligheids- en Beurscommissie. Wij zijn niet verplicht om een toekomstgerichte verklaring te updaten in het licht van gebeurtenissen of omstandigheden na de datum van de verklaring, of om het optreden van onverwachte gebeurtenissen weer te geven.

Contactpersoon:
    Scott Pancoast