De ANWB zal Battery Brain van Smart Energy Solutions aanbieden

05 Feb, 2007, 10:00 GMT Van Smart Energy Solutions, Inc.

CLIFTON, New Jersey, February 5 /PRNewswire/ --

Smart Energy Solutions, Inc., (OTC Bulletin Board: SMGY), uitvinder en producent van het innovatieve apparaat voor de aftermarket van de auto, Battery Brain(TM), heeft vandaag aangekondigd dat Telstar Trading, een ANWB-leverancier, een begin zal maken met het aanbieden van zijn Battery Brain-systeem aan de 3,5 miljoen autobezitters van de club. Een aankooporder is al ontvangen.

De ANWB, vergelijkbaar met de AAA in de V.S., bestaat al meer dan 100 jaar. Zodra de Battery Brain(TM)-producten aankomen in de Benelux, zullen er advertenties en publiciteit worden gelanceerd via het tijdschrift van de ANWB en zullen geïnteresseerde leden de Battery Brain(TM)-producten met korting kunnen aanschaffen.

"Omdat het een nieuw innovatief product is en nieuw is voor de detailhandelmarkt in de Benelux, hebben zij besloten tot de aankoop, na zorgvuldig te hebben getest op de technische afdeling van de ANWB," zei Michiel Lips, Buyer Special Products van Telstar Trading. "Het is een unieke combinatie om niet gestrand te raken als je iets vergeet en tegelijkertijd is het een apparaat tegen diefstal."

Battery Brain(TM), een accessoireproduct voor de auto dat gemakkelijk te installeren is op de batterij van een reguliere auto of customauto, SUV, busje of RV, gebruikt unieke elektronische technologie om te garanderen dat de batterij altijd genoeg vermogen houdt om de motor te starten.

"Door ons Battery Brain(TM) via ANWB-winkels aan te bieden, zal zo'n 25% van de inwoners van Nederland toegang hebben tot de veiligheid die onze producten bieden," zei Pete Mateja, CEO Smart Energy. "Dit is een zeer goede stap om de dienst uit te breiden naar de detailhandelmarkt, vooral omdat de ANWB de hoogste standaards heeft voor zijn diensten aan leden."

Telstar Trading richt zich hoofdzakelijk op de ontwikkeling, productie en distributie van consumentenproducten, waarvoor de ANWB een belangrijke commerciële partner is. Samen met de ANWB ontwikkelt Telstar Trading specifieke producten voor de ANWB, zoals Battery Brain.

Over Smart Energy Solutions

Smart Energy Solutions, Inc. (OTC Bulletin Board: SMGY; Berlin: UBM.BE; Frankfurt: UBM.F) is de volledige eigenaar van de Battery Brain-reeks van auto-accessoireproducten. Het bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Clifton, NJ, en heeft activiteiten in Zhuhai, China, Milaan, Italië, Petach Tikva, Israël en Clifton, NJ. Bezoek www.smgy.net.

Vooruitziende verklaringen:

Dit persbericht bevat vooruitziende verklaringen, in het bijzonder die verband houden met, onder andere, de toekomstige activiteiten van Smart Energy Solution. De woorden of zinnen "zou zijn", "zou mogelijk maken", "is van plan", "zou kunnen resulteren in", "worden verwacht te", "zal blijven", "voorziet", "verwacht", "schat", "geeft weer", "geeft aan", "zou kunnen", "mogelijk", "zou", "geloven", "beschouwt" of soortgelijke uitdrukkingen zijn bedoeld om "vooruitziende verklaringen" vast te stellen. Werkelijke resultaten zouden als gevolg van een aantal risico's en onzekerheden wezenlijk kunnen verschillen van resultaten zoals die zijn weergegeven in de vooruitziende verklaringen. Zulke vooruitziende verklaringen zijn gebaseerd op huidige verwachtingen, houden verband met bekende en onbekende risico's, vertrouwen op derde partijen en andere factoren die ervoor zouden kunnen zorgen dat werkelijke resultaten of prestaties van Smart Energy Solution, of ontwikkelingen in zijn sector, wezenlijk verschillen van de voorziene resultaten of prestaties, zoals die tot uitdrukking zijn gebracht of geïmpliceerd door zulke vooruitziende verklaringen. Factoren die ervoor zouden kunnen zorgen dat werkelijke resultaten wezenlijk verschillen van voorziene resultaten zijn risico's en onzekerheden die verband houden met ons vermogen om verkopen of positieve inkomsten in de markten te genereren zoals hierboven beschreven, algemene economische condities en andere factoren die nader zijn omschreven in de kwartaal- en jaarrapportages van Smart Energy Solution en andere documenten die Smart Energy Solution indient bij de Securities and Exchange Commission. Hierin gemaakte verklaringen gelden voor de datum van dit persbericht en geen vertrouwen zou moeten worden gesteld in de geldigheid voor een latere datum. Het Bedrijf waarschuwt lezers geen buitensporig vertrouwen te plaatsen op zulke verklaringen. Smart Energy Solutions neemt zich niet voor, en doet in het bijzonder afstand van elke verplichting, om vooruitziende verklaringen bij te werken om voorvallen, ontwikkelingen, onvoorziene gebeurtenissen of omstandigheden na de datum van zo'n verklaring weer te geven. Werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van de verwachtingen en ramingen Smart Energy Solution.

Website: http://www.smgy.net

BRON Smart Energy Solutions, Inc.