De first in class G.SHDSL sync-serial router van Patton nu verkrijgbaar

01 Jun, 2006, 18:36 BST Van Patton Electronics Company

GAITHERSBURG, Maryland, June 1 /PRNewswire/ --

- De eerste sync-serial G.SHDSL router biedt een eenvoudige migratie naar breedband netwerken

Patton Electronics, marktleider in netwerktoegang, connectiviteit en VoIP-oplossingen, maakte bekend dat zijn driepoort G.SHDSL breedband toegangsrouter met ingebouwde synchronous-serial interfaces en ethernet nu verkrijgbaar is.

De gunstig geprijsde router op klantlocatie (z.g. customer-premise) stelt carrier en service providers in staat hun netwerk te consolideren door het verouderde frame-relay (huurlijnen) te vervangen, zodat zij de kwaliteit van hun nieuwe IP-infrastructuren kunnen verbeteren.

"De carriers van vandaag willen alles over het ethernet-IP verzenden", zei Joseph Gomez, Senior Product Manager. "Die strategie is de motor achter de laatste innovatie van Patton. Wij doen de frame-relay-naar-IP-conversie hier ter plaatse, bij de klant thuis".

De ipRocketLink(tm), model 3087 (http://tinyurl.com/pz8o3) is de eerste en enige breedband toegangsrouter die gelijktijdig een uitgebreide netwerktoegang levert voor zowel sync-serial als voor pakket gebaseerde gebruikersapplicaties, over één high-speed G.SHDSL lijn.

"Het model 3087 brengt de industrie weer een stap dichter tot haar doel", voegde Gomez daar nog aan toe, "n.l., het geconsolideerde, kostenbesparende, ethernet / IP / MPLS netwerk".

De nieuwe ipRocketLink(tm) router beschikt over twee volledig geïntegreerde gebruikerspoorten, een standaard 10 / 100 ethernetpoort en een V.35, X.21 of T1 / E1 synchronous-serial poort, naast de G.SHDSL breedband toegangspoort die snelheden tot 2,3 Mbps ondersteunt. Gegevens van beide gebruikerspoorten kunnen gerouted of overbrugd worden over de G.SHDSL lijn via een frame-relay of een PPP-aansluiting.

Door een dubbele service te leveren over één G.SHDSL-lijn, kunnen providers de nieuwe ipRocketLink(tm) gebruiken om klanten vast te houden die tevreden zijn met hun bestaande op frame-relay gebaseerde applicaties en hun oude serial-poort routers willen behouden.

Alle modellen in Patton's ipRocketLink(tm) serie beschikken over beheer op afstand en direct opwaardeerbare software die de kosten voor carrier- providers verminderen door de eenvoudige inzetbaarheid en de gestroomlijnde operationele en onderhoudsactiviteiten.

Over Patton

Patton is een multinationale organisatie die communicatieapparatuur vervaardigt voor carrier, zakelijke en industriële netwerken wereldwijd. Patton, opgericht in 1984, promoot een catalogus van meer dan 500 producten, waaronder: SmartNode(tm) en SmartLink(tm) VoIP solutions; ForeFront(tm) multi-service access infrastructure solutions (T1 / E1, G.SHDSL, xDSL, dial- up); IPLink(tm) CPE solutions (WAN routers, modems, remote access servers, NTU's, CSU / DSU's); CopperLink(tm) Ethernet Extenders; EtherBits(tm) device servers; en een variëteit aan op het netwerk aansluitbare microproducten (interface converters en nog meer).

Voor meer informatie of een gratis catalogus, neem contact op met:
     sales@patton.com
    Patton Electronics Company