DOCdata N.V. maakt bekend dat de aflevering van de order voor paspoortsystemen aan Oekraïne is gestart

27 Jun, 2007, 16:27 BST Van DOCDATA N.V.

WAALWIJK, Nederland, June 27 /PRNewswire/ -- Industrial Automation Integrators (IAI) B.V. in Veldhoven, een dochteronderneming van DOCdata N.V. in Waalwijk, heeft het eerste BookMaster 220 paspoortsysteem van de in 2004 bestelde systemen voor Oekraïne geleverd, nadat aan de leverings-voorwaarden voor aflevering van dit systeem is voldaan.

De opdrachtgever voor het leveren van deze systemen aan Oekraïne is met IAI een aanpassing van het oorspronkelijke contract overeengekomen. De aangepaste order behelst de levering van één BookMaster 220 en twee BookMaster One paspoortsystemen en vertegenwoordigt een omzet voor IAI van meer dan EUR 5 miljoen. Naar verwachting zullen niet alle systemen in het jaar 2007 kunnen worden afgeleverd door IAI. De BookMaster One heeft onder andere de volgende functionaliteit: graveren met laser van foto en gegevens, laser perforatie van NumberPerf(R) en ImagePerf/TLI(R), laden van biometrische gegevens in de chip en kwaliteitscontrole van alle toegepaste kenmerken.

- Industrial Automation Integrators ontwerpt, bouwt en levert enerzijds productiesystemen gebaseerd op optische- en lasertechnologie voor toepassing in onder andere documentbeveiligingssystemen voor veiligheidsdrukkers en bewerkingssystemen voor verpakkingsmaterialen. Anderzijds biedt Industrial Automation Integrators beveiligingskenmerken ten behoeve van authenticatie aan.

- DOCdata e-Solutions Groep houdt zich bezig met e-Fulfilment, e-Financial, e-Commerce en e-Partnership oplossingen voor klanten. Hierbij biedt DOCdata volledige Internet-oplossingen, zowel Business-to-Business als Business-to-Consumer.

- DOCdata Media Groep is een vooraanstaande onafhankelijke dienstverlener voor media uitgevers op het gebied van film, audio, multimedia en software in Europa.

DOCdata N.V. (Euronext Amsterdam: DOCD)

PRN NLD.

BRON DOCDATA N.V.