Duff & Phelps opent nieuw kantoor in Dusseldorf, Duitsland

09 Mei, 2006, 09:00 BST Van Duff & Phelps

NEW YORK, May 9 /PRNewswire/ --

Duff & Phelps, een toonaangevende leverancier van onafhankelijke financiële adviesdiensten, kondigde vandaag aan dat het bedrijf een nieuw kantoor in Dusseldorf, Duitsland heeft geopend als onderdeel van zijn voortdurende Europese uitbreiding.

Het Duitse kantoor zal zich richten op het leveren van financiële verslaglegging en belastingtaxaties in de volgende periode, maar zal tevens proberen zijn dienstenbereik uit te breiden om zo de volledige Amerikaanse activiteiten van Duff & Phelps te reflecteren. Met bestaande kantoren in Londen en Amsterdam vergroot de toevoeging van het kantoor in Dusseldorf de lokale aanwezigheid van het bedrijf in Europa. Frank Bollmann, Duitser en directeur met aanzienlijke ervaring in het assisteren van Europese bedrijven met taxatie-eisen voor de Internationale Financiële Verslagleggingstandaards (IFRS) en belastingdoelen, zal het kantoor in Dusseldorf openen.

Kleon Phili, directeur voor de internationale activiteiten van Duff & Phelps, zei: "De introductie van de nieuwe IFRS in 2005 heeft de behoefte aan geregistreerde bedrijven vergroot om taxaties van activa en passiva en activiteiten in verband met fusies en overnames, testen op het gebied van goodwillbeschadiging en de uitgifte van aandelenopties voor medewerkers te verkrijgen. Dit gekoppeld aan het samenvallen van de IFRS en Amerikaanse GAAP richting een eerlijke waarderapportage, heeft de vraag voor taxatiediensten mondiaal vergroot en heeft geleid tot het openen van ons Duitse kantoor. Als de grootste taxatiefirma in de wereld en de toonaangevende leverancier van financiële verslagleggingtaxaties zijn we in de unieke positie kwaliteit te kunnen leveren aan Europese ondernemingen die aan deze vereisten moeten voldoen."

Noah Gottdiener, CEO van Duff & Phelps, zei: "Onze klanten hebben ons herhaaldelijk verteld dat ze leveranciers van financiële adviesdiensten zoeken die wereldwijd werken maar die wel aan hun lokale behoeften kunnen voldoen. Ons Duitse kantoor zal in staat zijn aan de behoeften van onze cliënten die hier activiteiten ontplooien, te voldoen, maar zal ook in staat zijn van de toenemende mondiale kansen voor onze diensten te profiteren."

Over Duff & Phelps

Duff & Phelps LLC, een toonaangevend onafhankelijk financieel adviserend bedrijf, biedt een grote verscheidenheid aan adviesdiensten en financiële investeringsdienstverlening, waaronder financiële verslaglegging en belastingtaxatie, advies over vaste activa en onroerende goederen, M&A-advisering, redelijkheids- en solvabiliteitsopties, ESOP en ERISA adviesdiensten, legale bedrijfsoplossingen en conflictadvisering. Duff & Phelps heeft meer dan 650 medewerkers die wereldwijd cliënten met advies bijstaan in kantoren in de Verenigde Staten, Europa en Azië. Sinds 1932 heeft Duff & Phelps zich ingezet voor het leveren van onafhankelijk advies en dienstverlening van uitzonderlijke kwaliteit, integriteit en objectiviteit aan een brede reeks publieke en particuliere bedrijven over heel de wereld. Voor meer informatie, bezoek www.duffandphelps.com.

Websites: http://www.duffandphelps.com

BRON Duff & Phelps